- FAQ   - Zoeken   - Gebruikerslijst   - Gebruikersgroepen   - Registreren 
Profiel   - Log in om je privéberichten te bekijken   - Inloggen 

Onderzoek online radiostation voor peuters

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren     2nd-home Forumindex -> Computeren
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
granite230

BerichtGeplaatst: 28 Mei 2010 15:26    Onderwerp: Onderzoek online radiostation voor peuters Reageren met citaat -

Hallo allemaal,

Het is mij opgevallen dat er nog nauwelijks (gebruiksvriendelijke) online radio bestaat voor peuters. Daar wil ik als afstuderende student Interactieve Media verandering in brengen. Het project met werktitel KidzRadio staat nog in de startblokken en om dit tot een goed einde te brengen is het van belang nu onderzoek te doen naar het computergebruik en de muziekinteresses van peuters in de leeftijdscategorie 1 t/m 4 jaar. U als ouder/verzorger kunt hierbij helpen door onderstaande enquête in te vullen, zelfs als uw kind (nog) geen gebruik maakt van computers. Het creëren van een radio die vooral leuk is voor de peuters is mijn doel. De mogelijkheid bestaat dat deze radio in de toekomst zal worden uitgebreid met spelletjes, kleurplaten en allerlei ander vermaak waarbij niets moet en alles mag.

Het invullen van deze enquête zal ongeveer 5 minuten kosten. In de enquête worden vragen gesteld over het gedrag, de vaardigheden en de interesses van peuters op computer- en muziekgebied. Gelieve deze enquête voor één kind in te vullen. Indien u meerdere kinderen heeft waarvoor u de enquête zou willen invullen verzoek ik u om daarvoor de enquête nogmaals in te vullen.

http://www.zoomerang.com/Survey/WEB22AQDWYPQ5E

Hartelijk dank!

Jeroen

Was deze informatie nuttig voor u?
Terug naar boven
Profiel bekijken - Stuur privébericht -
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren     2nd-home Forumindex -> Computeren Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: